kategorisine ait Blog

İş Kazalarında Maddi Tazminat

İş Kazaları Sonucu Yaralanmadan Doğan Maddi Tazminatlarda İş verenin Hukuki Sorumluluğu, Maddi tazminat ve Maddi Tazminatın Hesaplanması.

Kara Taşıtları Trafik Kazalarında Kusur ve Kusur Değişimi

Ülkemizde kara taşıtlarının gün içerisinde sık tercih edilmesi ve trafiğe kayıtlı araç sayısının gün geçtikçe artması trafik kazalarını beraberinde getiriyor. Hem maddi hem hayati tehlikeler doğuran bu kazalarda Türkiye İsta

Sigortacının Kanuni Halefiyeti ve Rücu Hakkı

Halefiyet, genel anlamı itibariyle birinin yerine geçmeyi ifade eder. Kanuni halefiyet is başkasına ait bir borç dolayısıyla alacaklıyı tatmin eden kişinin, onun haklarını, kanunda belirtilen hallerde ve tatmin ettiği oranda

Araç değer kaybı nedir? Şartları nelerdir?

Araç değer kaybı nedir? Araç değer kaybı talep edebilme şartları nelerdir? Sorumlular, kusur durumu ve zaman aşımı süreleri nasıl belirlenir?

Bilişim Suçları

Bilişim teknolojilerinin kullanılması veya bilişim araçlarına doğrudan müdahale etmek suretiyle hukuka aykırı olarak sisteme ya da verilere girme veya çeşitli saiklerle kendisinin ya da başkasının yararına kullanma, erişilme

Doğum İzni

Analık İzni veya Ücretsiz İzin Sonrası Yapılacak Kısmi Süreli Çalışmalar Hakkında Yönetmelik çıkarılmıştır.Analık iznine ilişkin düzenlemeler bu yönetmelik başta olmak üzere hüküm altına alınmıştır.

Velayet Nedir ?

Velayet sorunu, çocuk sahibi çiftler için boşanmalarda en ciddi ve önemli sorun. Bu blogda kısaca açıklayarak bilgilendirmeyi sağlayalım

Bud Holiday : Haklı olduğunuza inanıyorsanız, sakin olmayı başarabilirsiniz.
Ulpianus : Hukukun buyrukları şunlardır: Dürüst yaşamak, başkasına zarara uğratmamak, herkesin hakkını vermek